Ettevõttele

Pakume ettevõtetele läbi veebipõhise kaardihaldussüsteemiga (PEHAS) liitumise võimalust võtta kasutusele multifunktsionaalne Personalikaart, millega kaasnevad soodustused ja eripakkumised ning mida on võimalik lisaks ettevõtte läbipääsusüsteemile kasutada sõidukaardina ka ühistranspordi piletisüsteemis.

PEHAS muudab ettevõtte jaoks vajalike kaartide tellimise kiiremaks ja mugavamaks ning haldamise tunduvalt paindlikumaks ja läbipaistvamaks.

 

PEHASe peamised funktsionaalsused on:

• Kaartide mugav haldamine (tellimuste edastamine, nende staatuse jälgimine, aktiveerimine, deaktiveerimine)
• Ülevaade ettevõtte töötajatest, nendega seotud kaarditaotlustest ja kaartidest
• Andmevahetus ettevõtte läbipääsusüsteemiga, ühistranspordi piletisüsteemiga ja mitmete kassasüsteemidega.
• Operatiivne SMS teavituste saatmise võimalus ettevõtte töötajatele.

 

Ettevõtte jaoks toob PEHASe rakendamine endaga kaasa:

• Kasutajasõbraliku keskkonna kõikide vajaminevate kaartide tellimiseks ja haldamiseks.
• Multifunktsionaalse Personalikaardi kasutuselevõtmise võimaluse oma ettevõtte töötõendina, läbipääsukaardina, parklakaardina jne.
• Võimaluse vähendada erinevate plastikaartide väljastamist ja säästa keskkonda.

 

Liitumine

PEHAS-ega saavad liituda kõik ettevõtted ja organisatsioonid sõltumata töötajate arvust, asukohast või tegutsemisvaldkonnast. PEHAS-e kasutuselevõtuks on vajalik sõlmida koostööleping, mille raames lepime kokku kaardile kantavates andmetes, kaartide taotlemise ja väljastamise protsessis. Seejärel loome teie ettevõtte esindaja(te)le kaardihaldussüsteemi administraatori õigused ja kaartide haldamine võib alata!

PEHAS kasutamisega kaasneb ka igakuine haldustasu, mille suurus sõltub ettevõttega seotud kehtivate kaartide hulgast. Kuni 20 töötajaga ettevõtetele PEHAS haldustasu ei rakendata.

Huvi ja küsimuste korral võtke meiega julgesti ühendust!